AhLan..

21 Mac 2011

Moga Selamat Semuanya

Gambar ni kalau tak salah tahun 2006

Sekarang ni mak ayah dan keluarga abang sedang menunaikan umrah di Makkah. Insyallah hari khamis 24hb Mac 2011 mereka tiba di KLIA. Doa saya, moga mak ayah dan seluruh keluarga abang dapat menunaikan ibadah umrah sebaik mungkin serta sihat dan lancar pergerakkan mereka di bumi Mekah dan Madinah. Risau juga tentang pergolakan yang berlaku di kebanyakkan negara di Timur Tengah. Insyallah moga selamat semuanya. ameen.

Baru dua miggu mak ayah takde kat rumah, terasa lain je bila balik kg selamat tu. walaupun bising dengan keletah afif danial, tetap rasa sunyi cz tak dpt dengar beleber mak ayah..hehe..nanti mak ayah dah smpai rumah jangan terkejut ye..ikan kesayangan ayah mati sekor n kucing mak pun ada yang mati sekor. agaknya, rindu sangat kat tuan die..huhu..(habislah kami nak menjawab ngn mak ayah nnt!)

Begitu juga keluarga kakak yang berada di Swiss..aissyhhh...bila masing2 jauh di mata nih, macam2 pk..insyallah..moga kasih sayang Allah sentiasa bersama mereka.ameenn..

Merindui Ina n Ammar. Mak su tinggu korang balik bercuti bulan Jun nanti ye..

Tak lupa juga buat abg Yie yang berada di Lebanon, keluarga kak yani di Mexico, Atin di Jepun dan Hafizi di Kenya. Moga sihat dan hepi sokmo ye!

Buat Sahabat2 yang sedang menuntut Ilmu di Jordan dan Mesir, moga pulang ke tanah air nanti dengan natijah yang membanggakan agama, keluarga dann bangsa...ameenn..cayalah!!

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...