AhLan..

19 April 2009

Hampir ke Situ .:Mendua:.

Aku sadar bukan mudah
untuk mengejar mimpi indah
pernah suatu ketika dulu ku punya harapan besar
kini aku tak pasti dapatkah ku milki..

sudah jauh..kita tempuh
kekalkanlah impian lalu
mungkin ada hikmah yang akan menunggu di penghujung jalan
biar nnti kecewa..setidak-tidaknya coba..

c/o jika..halangan menduga..perjalanan kita
janganlah kau putus asa
kerana..ku ada disisi setia menemani..
andai semangatmu gugur
genggamlah tanganku..
kita hampir ke situ..

adakala ku terasa
ketabahan tak setegar
tetapi apakan daya berhenti di separuh jalan
percayalah padaku..aku yakin kita mampu

biarlah org katakan rapuhnya harapan
bkn mereka tentukan lagi
kau ada aku dan aku punya kamu
amanlah akhirnya tetap bersama

jika..halangan menduka..perjalanan kita
janganlah kau putus asa..
kerana ku ada disisi
setia menemani
andai semangatmu gugur
gengamlah tanganku..
kita hampir ke situ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...